استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان
استفاده از ظرفيت فضاي مجازي براي ترويج فرهنگ و معارف قرآن کريم در ماه مبارک رمضان

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام رمضاني گفت:کانون فرهنگي هنري از ظرفيت فضاي مجازي براي ترويج فرهنگ و معارف قرآني در ماه رمضان استفاده مي نمايد.
شناسه خبر : 26532 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای از قزوین گفت: امسال برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد:برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی ،تولید محتوا در فضای مجازی ،مراسمات  سخنرانی و قرائت ادعیه ماه رمضان و غیره از جمله برنامه های کانون های مساجد استان در ماه مبارک رمضان است.

 

وی عنوان کرد: در این ایام نیز کانون ها با مشارکت خیران بسته های معیشتی را بین خانواده های نیازمند توزیع خواهند داشت.

 

حجت الاسلام رمضانی گفت: کانونهای فرهنگی هنری از زمان شیوع بیماری کرونا بسته های بهداشتی و مواد ضد عفونی را در بین مردم و خانواده ها توزیع نمودند که این امر خداپسندانه نیز در ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: براساس فرمایش حضرت علی (ع) در مورد این ماه مبارک که می فرمایند:در ماه رمضان زیاد استغفار و دعا کنید که بوسیله دعا بلا از شما دفع می گرددو به وسیله استغفار کردن گناهانتان محور می گردد ، که انشالله با بهره گیری از ایام پیش رو بتوانیم از رحمت خداوند متعال بهره مند شویم و با دعای همه مردم از این بیماری در امان قرار بگیرند.