سامانه بچه‌های مسجد ظرفیت گسترده‌ای برای مدیران کانون‌های مساجد در فضای مجازی است
سامانه بچه‌هاي مسجد ظرفيت گسترده‌اي براي مديران کانون‌هاي مساجد در فضاي مجازي است

سامانه بچه‌های مسجد ظرفیت گسترده‌ای برای مدیران کانون‌های مساجد در فضای مجازی است

حجت الاسلام رمضاني، با اشاره به اهميت بهره‌مندي از فضاي مجازي گفت: سامانه بچه هاي مسجدظرفيتي مناسب براي فعاليت مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد محسوب مي‌شود.
شناسه خبر : 26009 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

به گزارش ستادارتباطات رسانه اي(فهما) استان قزوین: حجت الاسلام «علی رمضانی»  در نشست مشترک با آيت الله عابديني نماينده ولي فقيه و امام جمعه این استان طی سخنانی اظهار کرد: امسال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، با ورود به سامانه بچه هاي مسجد به رقابت با يکديگر در سطح استان و کشور بايکديگر پرداختند.

 

مدیر ستاد فهما استان قزوین گفت:طرح ملي ايران قوي داراي برنامه هاي متعددي بود که در همه زمينه ها مديران کانونها توانستند برنامه هاي کانون خود را ثبت و مستندات آن را بارگذاري کنند.

 

وي افزود: شروع اين طرح از آغاز هفته دفاع مقدس تا 26 بهمن ماه امسال بود طرح از هفته دفاع مقدس تا ۲۶ بهمن ماه و هم اکنون نيز در حال داوري از سوي ستاد کشوري هستند .

 

وي بيان کرد: طرح ملي ايران قوي در چهار محور قرآن و سيره اهل بيت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامي، پيشرفت و اميد به آينده و مقاومت و عزت ايران اسلامي و در قالب سه شبستان هنر، فرهنگ و نوآوري برگزار شد و اين طرح داراي ۱۲ رواق بوده که ۴۸ برنامه در اين رواق ها تعريف شده است.

 

مدير ستاد هماهنگي کانونهاي مساجد گفت: ديدار باخانواده شهدا، شنبه هاي با کتاب، تفسير بخشي از برنامه هاي است که در اين سامانه بارگذاري شده است و مديران کانونها با ورود به اين سامانه ميتوانند از ظرفيت فضاي مجازي در اجراي برنامه هاي خود با توجه به شرايط کرونايي استفاده کنند.

 

وي هدف از ايجاد سامانه بچه مسجد را اينطور بيان کرد:مديران کانونها توانمندي وايده هاي خود را در اين سامانه بارگذاري کنند و براي ايجاد اين فضازحمات و تلاش هاي بسيار زيادي کشيده شده است.

 

حجت الاسلام رمضانی درپايان گفت: کانون هاي مساجد با همکاري موسسه حضرت خديجه(س) ,و برنامه تلويزيوني سمت خدا امسال در بحث کمک هاي مومنانه چهارتن گوشت را دربين خانواده هاي نيازمند توزيع کرده است.