سامانه بچه های مسجد رقابت سالم را در مجموعه کانونهای مساجد ایجاد کرده است.
سامانه بچه هاي مسجد رقابت سالم را در مجموعه کانونهاي مساجد ايجاد کرده است.

سامانه بچه های مسجد رقابت سالم را در مجموعه کانونهای مساجد ایجاد کرده است.

مدير کانون فرهنگي هنري سراج گفت:سامانه بچه هاي مسجد فضاي رقابت سالم را در مجموعه کانونهاي استان و کشور ايجاد نموده است.
شناسه خبر : 25969 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

اکرم اسدی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در قزوین گفت:به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد برنامه های در کانون صورت گرفت و خوشبختانه امسال هم کانون فرهنگی هنری سراج از سوی ستاد هماهنگی استان تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج گفت:امسال اعضای کانون با قوت و توان بیشتری در سامانه بچه های مسجد و در طرح ملی ایران قوی حضور پیدا کردند و همین امر سبب شد که کانون سراج به مرحله کشوری راه یابد.

 

وی خاطر نشان کرد:سامانه بچه های مسجد فضای  رقابت سالم را در مجموعه کانونهای استان و کشور فراهم موده است  که می توانیم علاوه بر روند پیشرفت کانون خوددر جریان فعالیت های کانونهای دیگر نیز قرار بگیریم و همین امر باعث می شود که اعضای کانون میل و رغبت بیشتری نسبت به برنامه ها نشان دهند.

 

وی در خصوص بهره مندی از سامانه بچه های مسجد فهما گفت:در زمان های گذشته ما برنامه های شاخصی در کانونها برگزار میکردیم خوشبختانه با شروع طرح توانستیم افراد هنرمند و توانمند در زمینه های هنری ادبی و قرآنی در مسجد را شناسایی کنیم و همین که این آثار در جای دیده میشود باعث میشود انگیزه بیشتری پیدا کنند و به دنبال کشف استعدادهایشان بپردازند.

 

وی درپایان گفت کانون فرهنگی هنری سراج از همه هنرمندانی که در برنامه طرح ملی ایران قوی شرکت نمودند تجیل نمود و انشالله بتوانیم برنامه های در جهت تقویت این هنرمندان نیز در کانون برگزار نماییم.