تجلیل از مدیران برگزیده کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در طرح ملی ایران قوی
تجليل از مديران برگزيده کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان در طرح ملي ايران قوي

تجلیل از مدیران برگزیده کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در طرح ملی ایران قوی

بمناسبت سالروز تاسيس کانونهاي فرهنگي هنري مساجد از مديران داراي امتياز بالا در طرح ملي ايران قوي تجليل بعمل آمد
شناسه خبر : 25875 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از قزوین :مدیر ستاد هماهنگی  کانونهای مساجد قزوین درمراسم تجلیل از مدیران فعال کانون های مساجد استان که در سالن اداره ارشاد قزوین برگزار شد گفت:بمناسبت  سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد از مدیران کانونهای که دارای امتیاز بالایی بودند تقدیر و تشکر بعمل می آید.           

 

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد:امسال برنامه های کانون های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی ایران قوی برگزار شد و کانونهای استان قزوین نیز در این رقابت سالم و سازنده حضور پیدا کردند .

                                                                                                                                                                        وی افزود:طرح ملی ایران قوی در چهار محور قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایران اسلامی که در قالب سه شبستان هنر، فرهنگ و نوآوری برگزار شد.

 

وی توضیح داد:بیش از 300 کانون فرهنگی هنری استان در این طرح مشارکت داشتند که 5 نفر توانستند به مرحله کشوری راه یابندو امیدواریم که در مرحله کشوری نیز امتیاز کا فی را کسب نمایند. 

 

وی تاکید کرد:امسال کانونها در برنامه سه شنبه های تکریم بیش ازیک هزار و در شنبه های تکریم نیز 536 برنامه را در سامانه بچه های مسجد ثبت نموده اند .

 

رمضانی افزود: در این راستا می توان بستر مسجد می توان برای جوانان و نوجوانان برنامه های تربیتی آموزشی و اشتغال را داشته باشیم و سامانه بچه های مسجد این بستر سازی را برای کانونها مهیا نموده است و امیدواریم که شرایطی فراهم شود که همه کانونیها از تمامی ظرفیت های کانون خود استفاده کنند و در فضای مجازی (سامانه بچه های مسجد)نیز حضور جدی تری داشته باشند.

 

گفتنی است در این مراسم  15 نفراز مدیران کانونی که دارای امتیاز بالا بودند تقدیر بعمل آمد و در پایان مدیران  مشکلات و پیشنهادات خود را در جلسه مطرح نموند.