توزیع 1200گوشت قربانی در بین نیازمندان قزوین
توزيع 1200گوشت قرباني در بين نيازمندان قزوين

توزیع 1200گوشت قربانی در بین نیازمندان قزوین

حجت الاسلام رمضاني از توزيع 1200 بسته گوشت قرباني در بين خانواده هاي نيازمند در استان خبرداد.
شناسه خبر : 25486 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از قزوین :حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد قزوین از توزیع1200 بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند قزوین خبر داد و گفت: این کمک مومنانه به همت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا در بین خانواده نیازمند استان توزیع شد.

حجت الاسلام رمضانی گفت :چهارمین مرحله از توزیع گوشت در بین خانواده های بی سرپرست ، آسیب دیده از کرونا و افراد از کار افتاده توزیع شد.

وی ادامه داد:  گوشت های قربانی با مشارکت خیرین بین‌ نیازمندان  توزیع می شود و مدیران کانونهای فرهنگی هنری نیز با شناسایی افراد نیازمند این بسته های گوشتی را  توزیع می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد قزوین با بیان اینکه این کمک های مومنانه در ماه رجب و در آستانه ولادت حضرت علی (ع) در استان توزیع شدو افزود:ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجدقزوین با همکاری مدیران کانونها خانواده های نیازمند را شناسایی و زمینه بهره مندی هزار و 200 خانواده از این کمک ها فراهم شد.

 

رمضانی با بیان اینکه این گوشت ها امروز در سطح استان توزیع شد، یادآوری کرد  کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های قزوین، تاکستان، البرز، آوج ،بوئین زهرا در توزیع این گوشت های قربانی همکاری نمودند.