نشست ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین
نشست ستاد هماهنگي کانونهاي مساجد استان با سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين

نشست ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

در راستاي بهره مندي بيشتر از ظرفيت ها و تعامل بين ستاد هماهنگي کانونهاي مساجد استان با سازمان فرهنگي ورزشي ، جلسه اي با حضور حجت الاسلام رمضاني مدير ستاد هماهنگي کانونهاي مساجد و آرين معاون فرهنگي هنري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد.
شناسه خبر : 22962 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در قزوین :نشست ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان با سازمان فرهنگی ورزشی قزوین در راستای بهره مندی بیشتر از ظرفیت ها و تعامل بین دو دستگاه در محل دفتر معاونت سازمان فرهنگی ورزشی برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی ضمن تقدیر و تشکر از معاونت سازمان فرهنگی ورزشی و به همکاری و تعامل در اجرای برنامه ها با سازمان فرهنگی ورزشی تاکید نمود.


وی عنوان کرد: کانونهای فرهنگی هنری هریک برای درخواست برنامه ها و تعیین بودجه از سوی سازمان فرهنگی ورزشی باید با هماهنگی ستاد کانون مساجد استان نسبت به درخواست اقدام نمایند و تمامی برنامه ها در سامانه بچه های مسجد ثبت گردد.


در ادامه آرین معاون فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ابراز امیدواری کرد و گفت: همکاری و تعامل با توجه به ظرفیت های موجود در کانونهای مساجد و سازمان فرهنگی ورزشی بصورت منسجم ادامه خواهد داشت و برنامه های در آینده برنامه ریزی شده است که امیدواریم سازنده در مساجد و مناطق شهری قزوین باشد