سامانه بچه‌های مسجد منجر به شناسایی ظرفیت کانون‌های مسجد شده است
سامانه بچه‌هاي مسجد منجر به شناسايي ظرفيت کانون‌هاي مسجد شده است

سامانه بچه‌های مسجد منجر به شناسایی ظرفیت کانون‌های مسجد شده است

طاهريان گفت: سامانه بچه هاي مسجد يکي از بروز ترين سامانه در شناسايي ظرفيت هاي فرهنگي هنري کانونهاي مساجد است .
شناسه خبر : 22566 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطت رسانه ای فهما در قزوین : "مرتضی طاهریان "معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، طی نشست مجازی با حضور مدیر و کارشناسان ستاد فهما استان قزوین که صبح امروز چهارشنبه (24دی ماه ) به صورت وبینار برگزار شد ،گفت: سامانه بچه های مسجد  سریع ترین و به روز ترین امکانات را دارد که میتوان از همه ظرفیت های کانونها در این سامانه به نمایش گذاشت.

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به این‌که این سامانه ظرفیت بسیار خوبی را در سطح کشور برای کانونهای که در دورافتاده ترین نقاط نیزهستندایجاد کرده تا بتوانند برنامه ها کانون را ثبت و ارسال نمایند.

 

 وی گفت: هرچه قدر ارتباط با کانونها و ثبت برنامه ها در سایت فهما بیشتر باشد نقاط ضعف و قوت بیشتری را میتوان احصا کرد در صدد رفع آن پرداخت

 

طاهریان با اشاره به روند اجرای رویداد فهما در 6 ماهه اول گفت:به دلیل وجود بیماری کرونا فعالیت ها کمتر در سامانه بچه های مسجد دیده شد ولی به لطف خداوند در شش ماهه دوم با شروع طرح ملی ایران قوی فعالیت ها و پویای  در سامانه قوت بیشتری گرفت.

 

وی افزود: در سامانه فهما ما در شروع کار هستیم غریب به 25 سال است که ستاد شیوه متفاوتی را تجربه کرده و اکنون در سال دومی هستیم که در فضای مجازی ورود جدی داشتیم و انتظار داریم که در سال های آتی فعالیت کانونها بیشتر از بیش شود و بتوانند از این سامانه به خوبی جهت انعکاس فعالیت های کانون بهره مند شوند.

 

وی بیان کرد : فعالیت های مسجد یک فعالیت مردمی و با اتکا به  ظرفیت درونی و مردمی است و هنر ما شناسایی ظرفیت های مسجد است که این مساجد وکانونها  در سطح کشور نیز دیده شوند و اثرگذاری درعرصه ملی و بین المللی داشته باشند .

 

وی با بیان این امر اشاره کرد :طبیعی است که ما نمی توانیم در همه عرصه ها وارد شویم ولی بدنبال این هستیم که در عرصه های فرهنگی هنری و فضای مجازی ورود جدی تری داشته باشیم.