ویژه برنامه بزرگداشت سردار سلیمانی در کانونهای مساجد برگزار شد
ويژه برنامه بزرگداشت سردار سليماني در کانونهاي مساجد برگزار شد

ویژه برنامه بزرگداشت سردار سلیمانی در کانونهای مساجد برگزار شد

حجت الاسلام رمضاني گفت:ويژه برنامه هاي متنوعي در اولين سالگرد سردار سليماني در کانونهاي مساجد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 21696 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از قزوین حجت الاسلام رمضانی  اظهار داشت :در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی :کانون های مساجد استان قزوین برنامه های متنوعی برا برای سالگرد شهید سلیمانی برگزار نموده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین ضمن لزوم گرامیداشت یاد و نام شهید سلیمانی در اولین سالگرد شهادت ایشان که نقش مهمی در خنثی سازی برنامه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی داشت بیان کرد:طبق فرامیشات رهبری در راستای کمک های مومنانه در ایام کرونا و به ویژه در سالگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی بسته های معیشتی توسط کانونهای فرهنگی هنری بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع شد .

 

وی از ویژه برنامه های شهادت سردار سلیمانی در فضای مجازی خبرداد و گفت :پخش برنامه ها در کانال و فضای مجازی ،پخش سرودهای حماسی در مساجد ونصب تصاویر شهید سلیمانی و تهیه بروشور ها در مساجد و کانونها از جمله برنامه های بود که امسال توسط کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگزارشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برنامه ها و مسابقاتی در سامانه بچه های مسجد نیز در حال برگزاری است که مدیران و اعضای کانونها می توانند با ورود به سامانه بچه های مسجد در این مسابقات شرکت نمایند.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم که بتوانیم در مسیر شهدا به ویژه سردار دلها سردار سلیمانی که بعنوان الگوی در بین جوانان و نوجوانان شناخته شده است در تبعیت از رهبری و برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت گامی موثر در این زمینه برداریم.