طرح ملی ایران قوی؛ زمینه‌ای برای ثبت برنامه‌های ابتکاری و تولیدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد
طرح ملي ايران قوي؛ زمينه‌اي براي ثبت برنامه‌هاي ابتکاري و توليدي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد

طرح ملی ایران قوی؛ زمینه‌ای برای ثبت برنامه‌های ابتکاری و تولیدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام رمضاني گفت :طرح ملي ايراني قوي زمينه اي ايجاد نموده تا مديران کانونها برنامه هاي ابتکاري و توليدي خودرا ثبت و ضبط نمايند
شناسه خبر : 21396 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) ازقزوین: حجت الاسلام رمضانی امروز (یک شنبه 7دی ) در نشست رابطین کانون های فرهنگی هنری شهرستان قزوین که در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه علاوه بر کارهای حضوری که در مساجد و کانونها انجام میشود باید در عرصه های رسانه و فضای مجازی  نیز بیشتر فعالیت داشته باشیم و از این فضا نیز غافل نشویم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان در این راستا  گفت: درسامانه بچه های مسجد این امکان را برای مدیران فراهم شده است تا بتوانند برنامه های که اجرا نموده اند و طرح و برنامه های که در آینده قرار است اجرا نمایند را ثبت و ضبط کنند.

 

رمضانی افزود :رابطین کانونهای مساجد (فهما ) ارتباطات خوبی با ستاد کانونهای مساجد استان داشته اند و انتظار می رود که ارتباطات در روزهای پایانی بیشتر نیز شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین :امسال فعالیت فهما تحت عنوان ایران قوی آغاز به کار کرده است و کانونهای فرهنگی هنری برای تخصیص اعتباربرای کانون خود منوط به اجرای فعالیت در سامانه بچه های مسجد هستند .

 

وی ادامه داد: ارتباط با مدیران کانونها و اعضای زیر مجموعه رابطین برای صدور مجوز و راهنمایی جهت ثبت برنامه های ایران قوی از وظایف رابطین فهما است.