دیدار با خانواده شهید امیر منّی در استان قزوین/اقتدار امروز نظام مرهون رشادت‌های شهیدان است
ديدار با خانواده شهيد امير منّي در استان قزوين/اقتدار امروز نظام مرهون رشادت‌هاي شهيدان است

دیدار با خانواده شهید امیر منّی در استان قزوین/اقتدار امروز نظام مرهون رشادت‌های شهیدان است

حجت‌الاسلام و المسلمين رمضاني، در برنامه اين هفته از سه‌شنبه‌هاي تکريم استان قزوين ضمن ديدار با خانواده شهيد امر منّي گفت: اقتدار امروز نظام مرهون رشادت‌هاي شهيدان است.
شناسه خبر : 16524 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، حجت الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با خانواده شهید امیر منّی در قزوین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی در این دیدار گفت: تکریم خانواده های شهدا ،ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از اهداف اجرای طرح سه شنبه های تکریم است واکنون که درآستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم این دیدارها از اهمیت بالاتری قرار می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین ادامه داد:عزت و اقداری که امروزه نظام جمهوری اسلامی دارد مرهون خون پاک شهداست که با با الگو قراردادن راه امام حسین(ع) و یاران باوفایش این مسیر و راه را نتخاب نمودند و از خوشی های دنیای گذشتند ودلاوری ها و رشادت ها را برای جوانان و نوجوانان به یادگار گذاشتند. 

 

وی افزود: خانواده های شهدا از جایگاه ویژه ای برخوردارند و این صبرو استقامتی که دارند میوان بعنواند الگوی برای ما و خانواده ها قرار گیرد.

 

محمد اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هم در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر اهمیت استمرار راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

 

گفتنی است شهید امیر منّی در 22 تیر ماه سال 1363 و در سن 17 سالگی در سردشت توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید.