شهدا با ارزش‌ترین سرمایه‌های جامعه اسلامی/تجلیل از خانواده طلبه شهید ابراهیم مظفری
شهدا با ارزش‌ترين سرمايه‌هاي جامعه اسلامي/تجليل از خانواده طلبه شهيد ابراهيم مظفري

شهدا با ارزش‌ترین سرمایه‌های جامعه اسلامی/تجلیل از خانواده طلبه شهید ابراهیم مظفری

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قزوين در يازدهمين سه شنبه هاي تکريم در منزل شهيد ابراهيم مظفري گفت: شهدا با ارزش ترين سرمايه هاي جامعه امروزي ما هستند .
شناسه خبر : 15902 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین، یازدهمین  سه شنبه های تکریم با حضور حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین امروز (سه شنبه 18 شهریور) در منزل طلبه شهید ابراهیم مظفری  برگزار شد.

 

حجت الاسلام رمضانی گفت: شهدا باارزش ترین سرمایه های جامعه ما هستند و وجود شهدا و خانواده های شهدا رسالت ما را سنگین تر میکند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین افزود:تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا یکی از وظایف و تکالیفی است که برعهده ما قرار دارد و امیدواریم که این طرح تا پایان سال از برنامه ای اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا از ویژگی های با ارزشی همچون غیرت ، تعصب و آگاهی و بصیرت برخوردار بوده‌اندو بخاطر همین ویژگی ها هم در بین مردم و خانوده و هم نزد پروردگار متعال با عزت و سربلند هستند.

 

در این دیدار پدر و مادر  شهید ابراهیم مظفری به بیان خاطراتی از شهید بیان کردند .

 

گفتنی است طلبه شهید ابراهیم مظفری  در سال 1365 در سن 19 سالگی در شلمچه به شهادت رسید ،و پیکر شهید مدت ها در منطقه برجا ماند و در سال 1375 پس از تفحص در گلزارشهدای شهر قزوین به خاک سپرده شد .