بنیان اصلی جامعه امروزاسلامی پرداختن به موضوع غدیراست
بنيان اصلي جامعه امروزاسلامي پرداختن به موضوع غديراست

بنیان اصلی جامعه امروزاسلامی پرداختن به موضوع غدیراست

رمضاني صبح امروز در مراسم تجليل از برگزيدگان مسابقه قاب غدير گفت:بنيان اصلي جامعه امروز اسلامي پرداختن به موضوع غديرخم است.
شناسه خبر : 15857 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از قزوین "حجت الاسلام  والمسلمین علی رمضانی" در مراسم تجلیل از برندگان مسابقه قاب غدیر که صبح امروزدوشنبه (17شهریور) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار شد گفت:مسابقه قاب غدیر که به مناسبت عید غدیر خم در مرداد ماه  در فضای مجازی برگزار شده بود 40 نفر در این مسابقه شرکت نمودند و 5 نفر بعنوان برگزیده انتخاب شدند. 

حجت الاسلام رمضانی گفت :غدیر یک وجهه اجتماعی و فرهنگی دارد و ما باید تلاش کنیم که هم درعمل و هم در گفتار غدیر را معرفی کنیم و لازمه ورود به کار تبلیغ غدیر، این است که  دانشی ازغدیر و ولایت  در ذهن صورت پذیرد تا بتوان آن را تصویر سازی کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین افزود :بنیان اصلی جامعه دینی و اسلامی و خصوصا شیعیان پرداختن به موضوع غدیر است و یکی از کارهای که میتوان برای جوانان و نوجوانان پرداخت استفاده کردن از زبان هنر است و میتوان با زبان هنر غدیر و ولایت را به همگان معرفی کرد.

وی بیان کرد: برای رسیدین به موفقیت در تبیین امر ولایت باید امری که اهل بیت (ع) به آن پایبند بودند را انجام داد ولو با برگزاری جشن های خانگی و استفاده نمودن از هنرهای فرزندانمان و ارزش نهادن به موضوعات دینی چرا که این امر تاثیر مستقیمی بر روی تربیت فرزندانمان خواهد داشت و این امر باعث میشود فرزندانمان به مسائل دینی و اسلامی پایبند تر شوند.

وی خاطر نشان کرد:یکی از مهم ترین مسائل خانواده ها این است که در کنار فضای مجازی باید گفتمان های خانوادگی را ترویج کرد وارتباطات بین اعضای خانواده ها را مستحکم تر نمود و  امروزه همینقدر که برای آموزش درسی  فرزندانم اهمیت میدهیم باید برای ارزش های دینی و تربیت فرزندان نیز وقت بگذاریم و تلاش کنیم و تنها راه رسیدن به این امر،عامل به عمل بودن خودمان است اگر خودمان عمل کنیم فرزندان نیز هم الگو پذیری خواهند داشت .