خانواده‌های شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند
خانواده‌هاي شهدا بزرگترين يادگاران دفاع مقدس هستند

خانواده‌های شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند

رمضاني در ديدار با خانواده شهيد محرم بخشي فلاح گفت :خانواده شهدا ، جانبازان ايثارگران بزرگترين يادگاران دفاع مقدس هستند.
شناسه خبر : 15412 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین: حجت الاسلام و المسلمین «علی رمضانی» به همراه ریئس بنیاد شهید شهرستان بوئین زهرا روز سه شنبه چهارم شهریور با خانواده شهید محرم بخشی فلاح دیدار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین حضور در کنار خانواده معظم شهدا و جانبازان را توفیق الهی دانست و گفت: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند

 

وی افزود :طرح سه شنبه های تکریم با رویکرد تکریم از خانواده شهدا در اقصا نقاط  شهرستان برگزار میشود و امید داریم که این طرح ادامه دار باشد و از حضور خانواده های شهدا بهره مند شویم.

 

رمضانی در دیدار با خانواده شهید بیان کرد:در این برهه زمان ما همواره محتاج دعای خیر و انفاس گرم شما عزیزان هستیم و امید آن داریم که با پیروی از سیره و سبک زندگی شهیدان و ایثارگران عزیزدر پیشبرد اهداف فرهنگی نظام مقدس اسلامی توفیق روزافزون کسب کنیم.

 

 شهید محرم بخشی فلاح در سن 28 سالگی در فکه توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید و در سال 1380پس از شناسایی به زادگاهش منتقل و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد .