سه‌شنبه‌های تکریم سنت حسنه‌ای است که باید درکانون‌های فرهنگی هنری مساجد نهادینه شود
سه‌شنبه‌هاي تکريم سنت حسنه‌اي است که بايد درکانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد نهادينه شود

سه‌شنبه‌های تکریم سنت حسنه‌ای است که باید درکانون‌های فرهنگی هنری مساجد نهادینه شود

حجت‌الاسلام رمضاني، ضمن تجليل از خانواده شهيد «مصطفي شفيعي» در راستاي اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم گفت: اين طرح ملي سنت حسنه اي است که بايد در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد نهادينه شود.
شناسه خبر : 14444 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از قزوین: حجت الاسلام «علی رمضانی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین امروز سه شنبه 14 مرداد، با خانواده  شهید «مصطفی شفیعی» به میزبانی کانون فرهنگی هنری شهید سردار سلیمانی دیدار و گفتگو کرد. 

 

حجت الاسلام «علی رمضانی» در این دیدار گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتراز شهادت نیست»، با برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا برآن شدیم که این سنت حسنه را در فضای کانون های فرهنگی هنری مساجد نهادینه کنیم .

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: شهداباعث عزت و افتخار این مرز وبوم هستند و مردم ما نیز به خوبی به این موضوع تاکید دارند که امنیتی که امروزه شاهد آن در کشور هستیم به پاس خون شهیدانی است که برای زنده نگه داشتن اسلام ودفاع از سرزمینشان به جنگ علیه کفار، جانهایشان را فدای اسلام عزیزنمودند.

 

در ادامه این نشست، مادر شهید مصطفی شفیعی گفت: از جمله خصوصیت بارزی که این شهید بزرگوار داشتند شجاعت ایشان بود که در منطقه و محله زبان زد عامه مردم بود و همین ویژگی ایشان باعث شده بود که از سن 13 سالگی به جبهه های جنگ برود و در سن 20سالگی در زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

 

گفتنی است شهید مصطفی شفیعی از فعالان مسجد و یکی از اثر گذارترین افراد در امرفرهنگی محله  و مسجد بوده اند .