تکریم از خانواده شهدا وظیفه‌ آحاد مختلف جامعه است
تکريم از خانواده شهدا وظيفه‌ آحاد مختلف جامعه است

تکریم از خانواده شهدا وظیفه‌ آحاد مختلف جامعه است

حجت‌الاسلام و المسلمين رمضاني در ديدار با خانواده شهيد محمدي فر گفت: تکريم و تجليل از خانواده‌معظم شهدا به سبب گذشت و ايثاري که خود و فرزندان‌شان داشتند وظيفه آحاد مختلف مردم است.
شناسه خبر : 13837 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین: حجت الاسلام «علی رمضانی» امروز سه شنبه 7 مرداد، با خانواده شهید قدمعلی محمدی فر دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین در این دیدار بیان کرد: وظیفه همگانی ما است که از خانواده های شهدا تکریم و تجلیل نماییم و همه ما مدیون گذشت و ایثارگری این خانواده ها هستیم  و این کوچکترین کاری است که ما می توانیم ازایثارو از خودگذشتگی این خانواده ها داشته باشیم .

 

رمضانی گفت :دیدار با خانواده های شهید هر هفته و با رویکرد تکریم خانواده های شهدا در استان و شهرستان ها برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد:امنیت و آسایش ما مرهون خون شهدا و ایثارگری خانو ادههای شهدا و ایثارگران است و جوانان ما باید توجه داشته باشند که استقلال و آزادی ما توسط خون پاک شهدا پایدار شده است .

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد:ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای گسترش فرهنگ و ایثار و شهادت تلاش کنیم ،و در تبلیغ ارزش های دینی برای جوان ها برنامه ریزی کنیم و این برنامه نیز میتواند در کانون های فرهنگی هنری مساجد بصورت هرساله نهادینه شود تا از حضور و برکت خانواده شهدا بهره مند شویم .

 

گفتنی است شهید قدمعلی محمدی فر در اسفند ماه سال 1364 در سن 21 سالگی در سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.