سه‌شنبه‌های تکریم خدمتی با پشتوانه مسجدی از خانواده شهدا است
سه‌شنبه‌هاي تکريم خدمتي با پشتوانه مسجدي از خانواده شهدا است

سه‌شنبه‌های تکریم خدمتی با پشتوانه مسجدی از خانواده شهدا است

حقايق پور، ضمن تقدير از برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، اين اقدام را خدمتي با پشتوانه مسجدي به خانواده شهدا توصيف کرد.
شناسه خبر : 13667 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از قزوین:  جلسه هماهنگی طرح ملی سه‌شنبه های تکریم با حضور «غلامرضا حقایق پور»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قزوین و حجت‌الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد .

 

حقایق پوردر این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: یکی از ماموریت های ذاتی اداره بنیاد شهید طرح سپاس است  که به منظور بازدید و تکریم خانواده شهدا برگزار میشود  که البته با توجه به شیوع بیماری کرونا موقتا این طرح برگزار نمی شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قزوین در مورد طرح سپاس گفت: این طرح ازتاکیدات مقام معظم رهبری در دیداری  است که با مسئولان بنیاد شهید داشتند، معظم له در این دیدار عنوان کردند که خیلی از دستگاه ها کارهای ارزشمندی انجام میدهند اما دیدار با خانواده شهدا از باب سپاس است.

 

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا یک توفیقی هست برای همه که بتوانیم از شرایط روزمرگی ها و مشکلات به معنویت و یک آرامش روحی برسیم  و دعای مادران شهدا بدرقه راهمان باشد .

 

وی خاطر نشان کرد: بازدید از خانواده ها شهدا برنامه چندین ساله اداره بنیاد شهید است و اگر هر سازمان و اداره ای بخواهد از این دست برنامه را داشته باشد ما خودمان را ملزم میکنیم که در این طرح یاری و همفکری کنیم و همه امکانات و ظرفیت های که داریم در این خصوص به کار بگیریم .

 

حقایق پور عنوان کرد: ما از طرح سه شنبه‌های تکریم استقبال می‌کنیم و حقیقت امر این است که مسجد در فرهنگ دینی و اجتماعی ما یک جایگاه ویژه و ممتازی دارد، از سوی دیگر مسجد از ظرفیت های بسیاری برخوردار است. عموم شهدا از بجه های مسجد بودند؛ در این راستا مایه مسرت است که ذیل طرح ملی سه شنبه های تکریم هم در خدمت مسجد و هم در خدمت خانواده شهدا در قالب تکریم ازخانواده شهدا هستیم.

 

وی در پایان گفت: همه ما بدهکار شهداهستیم  و این دیدار ها  نه به  منظور خدمت رسانی بلکه از جهت تشکر از خانواده های شهدا است که  همه موفقیت ها و پیشرفت های که در کشور است مرهون خون پاک شهدا  و از خودگذشتگی خانواده های شهدا و جانبازان عزیز است که حقی بر گردن همه ما دارند .