هم‌اندیشی ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین با محور سه‌شنبه‌های تکریم
هم‌انديشي ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) و اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران قزوين با محور سه‌شنبه‌هاي تکريم

هم‌اندیشی ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین با محور سه‌شنبه‌های تکریم

هم‌انديشي با محور برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين برگزار شد.
شناسه خبر : 13648 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: نشست هم‌اندیشی طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین برگزار شد .

 

حجت الاسلام رمضانی  در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و با هدف تکریم خانواده های شهدا صورت می‌گیرد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین افزود: برنامه دیداراز خانواده شهدا از جمله برنامه های هست که بیشتر از همه ما خودمان نیازمند معنویت و دعای خیر خانواده شهدا در زندگیمان هستیم و انشالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا در زندگی هایمان باشیم.

 

وی ادامه داد: این طرح  همزمان در سراسر کشور و به صورت منسجم و با حضور مسئولات استانی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال انجام است و هدف ما از برگزاری این جلسه با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که در این مسیر همکاری و هم افزایی بیشتری در خصوص دیدار و سرکشی از خانواده شهدا داشته باشیم .

 

حجت‌الاسلام رمضانی تصریح کرد: ما وظیفه داریم که در خدمت خانواده های شهدا برسیم و از حضور و نفس گرم مادران و پدران شهدا بهره مند شویم اکنون که در شرایط حساسی قرار داریم بیش از پیش نیازمند کمک و دعای مادران شهدا هستیم و قطعا این اثر گذاری را ما در مردم خواهیم دید چرا که همه این امنیت و آرامشی را که اکنون داریم مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم .

 

وی در پایان گفت: رویکرد اصلی ما مسجد محوری است مسجد به عنوان پایگاهی است که  پایه های دینی افراد را تقویت می کند و می تواند افرادی را تربیت کند که برای سربلندی این مرزو بوم روحیه شهادت طلبی را ترویج کنند، چرا که در دوران دفاع مقدس نیز این روحیه و رویکرد در مساجد ما حاکم بوده است و میتواند امروزه نیزاثر بخش تر نیز باشد و امید داریم که اینگونه کارها مورد رضایت حق تعالی قرار بگیرد.