افزایش همکاری‌ها میان حوزه علمیه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین
افزايش همکاري‌ها ميان حوزه علميه و ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قزوين

افزایش همکاری‌ها میان حوزه علمیه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین

حجت‌الاسلام و المسلمين «سبحاني‌نيا» با اشاره به اهميت فعاليت‌هاي مشترک در عرصه دين اظهار کرد: مجموعه حوزه علميه قزوين تمايل دارد با ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد اين استان تعامل و همکاري دوسويه داشته باشد.
شناسه خبر : 13438 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین: حجت الاسلام و المسلمین «محمد تقی سبحانی‌نیا»از بخشهای از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین بازدید وگفتگو کرد .

 

 حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا با بیان اینکه همانطور که ما در دفاع مقدس در حال جنگ با دشمن بودیم امروزه نیز در حال جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم و باید در صدد تقویت جبهه فرهنگی ونیروهای انقلابی باشیم . 

 

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: بهترین مکان برای هم اندیشی و همفکری های فرهنگی در جامعه مساجد هستند و این مرکز بعنوان محوری بودن تمام کارها و برنامه باید مورد توجه و عایت قرار گیرد.

 

وی عنوان کرد:ما نباید به کمک های مردمی در جهت امور عمرانی و فرهنگی بسنده کنیم باید مساجد از هرجهت تقویت و مورد حمایت قرار گیرند تا اثر بخشی بهتری داشته باشد .

 

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد:همانطور که مساجد پایگاه های مهمی در دین و معنویت محسوب میشود مجموعه حوزه علمیه تمایل دارد که با کانون های فرهنگی هنری همکاری داشته باشد .

 

وی عنوان کرد:هزینه نمودن در امور فرهنگی و سرمایه گذاری در این بخش هرچند بصورت بلند مدت ما شاهد تاثیر مسائل فرهنگی هستیم اما همین هزینه ها مانع از هزینه های کلان با مبارزه آسیب های اجتماعی خواهد بود .

 

در پایان حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا از زحمات همکاران ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قدردانی و اظهار کرد: بخش های هریک از این مجموعه نشان دهنده یک انسجام و همدلی و همراهی است که جای تقدیر و خدا قوت دارد.