ثبت ایده خلاق مهم ترین دستاورد پرتال بچه‌های مسجد است
ثبت ايده خلاق مهم ترين دستاورد پرتال بچه‌هاي مسجد است

ثبت ایده خلاق مهم ترین دستاورد پرتال بچه‌های مسجد است

رمضاني گفت :ثبت ايده خلاق در سايت بچه هاي مسجد مهم ترين دستاورد در جهت کشف استعدادهاي جوانان و نوجوانان است.
شناسه خبر : 13055 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» در مراسم تجلیل از کانون های برگزیده رویداد ملی فهما که در ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین برگزار شد، بیان کرد:در شرایط کنونی جامعه و با توجه به بیماری منحوس کرونا ،پیش از پیش به آرامش و آسایش روحی نیازمندیم که این امر با اتفاقاتی نظیر دعا و نیایش و طلب عافیت از خداوند متعال  محقق خواهد شد و بیشتر از پیش باید از نعمت سلامتی از خداوند شاکر باشیم .

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین گفت: سایت بچه های مسجد که از سال گذشته راه اندازی شد اقدام مهم و اساسی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بود که از طریق راه اندازی این سایت به یک شبکه گسترده ای برای ثبت فعالیت های مسجد و کانون های فرهنگی هنری رسیدیم.

 

وی  بیان کرد: با توجه به نوع زیر ساختی که این سایت بچه های مسجد دارد این است که کانونهای سراسر کشورمی توانند از طریق این سایت  با یکدیگر در ارتباط و از ایده و تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

 

وی افزود: راه اندازی واحد خبری فهما که  همزمان در سراسر کشور رونمایی شد، اتفاق بسیار خوب هم برای ستاد هماهنگی کانونهااست و هم برای کانون های فرهنگی هنری است که  میتوانند برنامه ها و فعالیت های خود را در این واحد خبری مشاهده نمایند و برای هرچه بهتر شدن این واحد خبری همکاری های لازم را با ستاد استان داشته باشند.

 

حجت الاسلام رمضانی اظهار کرد: سایت بچه های مسجد این قابلیت را دارد که به صورت مجزا تعداد نفرات اعضای کانون بانوان وآقایان و همچنین میزان فعالیت کانونها ومساجد را رصد کند و برنامه ریزی های که ستاد استان ویژه کانونها در نظر دارد براساس ارزیابی همین سایت است.

 

وی گفت: در سایت فهما 15هزار ایده خلاق به ثبت رسیده است که ایده های بسیار خوب و قابل اجرااست که میتوان ازاین بعنوان دستاورد های سایت بچه های مسجد یاد کرد که موجب کشف استعداد و پروش خلاقیت نوجوانان و جوانان خواهد شد . 

 

 

در پایان این مراسم پرسش و پاسخی از سوی مدیران کانون ها مطرح و به هشت کانون فعال در رویداد ملی فهما در استان تقدیر و جوایزی اهداء شد.