تبیین سیره زندگی اهل بیت (ع) در دهه کرامت
تبيين سيره زندگي اهل بيت (ع) در دهه کرامت

تبیین سیره زندگی اهل بیت (ع) در دهه کرامت

رمضاني گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين در ايام دهه کرامت به تببين سيره زندگي اهل بيت (ع) پرداختند
شناسه خبر : 12874 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

حجت الاسلام و المسلمین در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین گفت:در آستانه ولادت امام رضا(ع) قرار داریم واین روز فرخنده را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهینیت عرض می نمایم .

 

 رمضانی عنوان کرد :به مناسبت ایام دهه کرامت برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی هنری استان اجرا شد که غالبا در فضای مجازی این کارها صورت گرفت .

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد قزوین گفت: در شب ولادت امام رضا (ع) کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان با کارهای ویژه به استقبال این روز فرخنده می روند ازجمله پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) در مساجد و پخش بسته های معیشتی در بین نیازمندان و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی برگزار میشود.

 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: امروزه مردم طبعا به دنبال الگوگیری از فردو یا اشخاص ایده آلی هستند که بتوانند در زندگی خود موفق عمل نمایند لذا بهترین الگویی که می توان در تمام جنبه های زندگی از روش و گفتارشان استفاده نمود سیره و روش زندگی معصومین(ع) است ، از این رو یکی ازکارهای که کانون های فرهنگی هنری مسا جد استان قزوین در دهه کرامت امسال پرداختند تبیین سیره زندگی معصومین (ع) بوده است.

 

وی در پایان گفت: امیدورایم در این ایامی که قرار داریم به لطف کریمه اهل بیت (ع) و حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا(ع) این بیماری منحوس کرونا از جامعه ایرانی و اسلامی رخت بربندد و سلامتی به کشور عزیزمان باز گردد.