دهه کرامت دهه تکریم دختران و خانواده است
دهه کرامت دهه تکريم دختران و خانواده است

دهه کرامت دهه تکریم دختران و خانواده است

حجت الاسلام رمضاني گفت:تکريم دختران و خانواده بايد از اصلي ترين مسائل جامعه قرار گيرد که دهه کرامت فرصت بسيار مناسبي براي ارج نهادن به مقام زن و پررنگ نمودن نقش خانواده در مسائل تربيتي است .
شناسه خبر : 12190 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان قزوین ،حجت الاسلام علی رمضانی در جلسه شورای هماهنگی برنامه های دهه کرامت که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: امسال شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل ‌بیت (ع) » بعنوان شعار دهه کرامت انتخاب شده  است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: از جمله برنامه های که سال گذشته در دهه کرامت برگزار شد حضور خادمان حرم رضوی و حرم حضرت معصومه (س) بود  که مورد استقبال خوبی قرار گرفت که انشالله امسال نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی این برنامه توسط هیئت شمس الشموس  به صورت محدود تربرگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به بیماری کرونا انتظار می رود اهالی مسجد در ایام دهه کرامت بحث مواسات و همدلی را به صورت گسترده تر داشته باشند و همچنین ادارات و سازمان ها نیز از ظرفیتشان برای رونق بخشی در این زمینه و نسبت به فضا سازی محیط ادارات اقدام نمایند .

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد:در این ایام کانون های مساجد با برگزاری برنامه های که در فضای مجازی انجام می دهند سعی داریم مردم را تشویق کنیم که تکریم  دختران و خانواده را داشته باشند و این ایام فرصت خوبی است که سیره حضرت معصومه (س) را برای دخترانمان تبیین و تشریح نماییم..

 

در ادامه مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد : امسال برنامه ریزی ها باید با توجه به شیوع  بیماری کرونا برنامه ریزی شود و قطعا مانند سال های پیش بصورت تجمعی برنامه ای نخواهیم داشت .

 

«مریم بیدخام» افزود: سوق دادن برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی که البته با  توجه به شرایط پیش آمده مردم نیز در این حوزه بیشتر استقبال خواهند کرد،  البته باید  زیرساخت های لازم برای این امرنیزمهیا شود .

 

وی یادآور شد: تقویت میز خدمت در ادارات  ویژه این ایام و همچنین فضا سازی محیطی ادارات و میداین شهر و پخش صلوات خاصه از جمله کارهای است که میتوان در شرایط کنونی جامعه که باعث شادابی و معنویت در سطح جامعه میشود انجام داد  .

وی در پایان از همه سازمان ها خواست که برنامه های اجرایی خود را بصورت مکتوب  به دبیرخانه این بخش ارسال نمایند تا بتوان برنامه ریزی دقیق تری نسبت به اجرای آن در سطح شهر داشته باشیم.