آغاز فعالیت اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع)
آغاز فعاليت اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري جوادالائمه (ع)

آغاز فعالیت اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع)

رحيمي گفت: طرح تابستاني بچه هاي مسجد در کانون فرهنگي هنري جوادالائمه (ع) ازسرگرفته شد
شناسه خبر : 12078 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

علی رحیمی  در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان قزوین گفت:طرح تابستانی بچه های مسجد با رویکرد شادی ،آموزش و معنویت ، در سایه مسجد با هدف تقویت خلاقیت و کارآفرینی ویژه کودکان و نوجوانان برگزارمی گردد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع) »  افزود: باتوجه به بیماری کرونا برنامه های اوقات فراغت امسال  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به همراه ضدعفونی کردن کلاس ها و مسجد برگزار میشود.

 

وی با اشاره به اینکه طبق سال های گذشته مراجعین به کلاس های تابستانی در کانون های مساجد مورد استقبال قرار گرفته و خانواده ها نیز مسجد را بعنوان پایگاهی مطمئن برای پر کردن اوقات فراغت فرزندانشان انتخاب میکنند سعی کردیم برنامه های شاد و متنوعی را در برنامه ریزی طرح تابستانی بچه های مسجد قرار دهیم .  

رحیمی  بیان کرد: کلاس های ورزشی و برنامه های معرفتی و فرهنگی و اردویی  از جمله برنامه های است که در کلاس های اوقات فراغت امسال درنظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: مهم ترین کاری که امسال کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) در برنامه های اوقات فراغت با هدف تقویت خلاقت و کارآفرینی ، در نظر دارد این است که ویژه برنامه استعداد یابی تحصیلی و مهارت آموزی بصورت تخصصی صورت گیرد و به اساتید و خانواده ها جهت پرورش و توجه بیشتر به این موضوع اطلاع و به کارگرفته شود.

 

رحیمی  گفت: فعالیت ها و گزارشات نحوه برگزاری کلاس ها و اطلاع رسانی ها نیز در سایت بچه های مسجد و در کانال تلگرامی کانون نیز جهت اطلاع بچه های مسجد قرار میگیرد .

مدیر کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه (ع)  از خانواده ها خواست تا فرزندان خود را برای حضور در مساجد و کانون های فرهنگی هنری تشویق کرده و از محیط سالم و برنامه های مفرح آن بهره مند شوند.